Ombudspersoon PvdA

pvda@arnhem.nl Nou daar is het adres en waarom functioneert niks.
Mijn Sociale Dienst uitkering is gekort naar 520 euro in de maand en het probleem dat zich voordoet is het volgende. Toen ik dakloos werd schortten alle betalingen op omdat ik mijn inkomen verloor en mijn Nabestaandenwet niet meer werd uitgekeerd. Deze situatie duurde 10 maanden voordat ik via Iris Zorg weer een bijstandsuitkewring kreeg. Let wel dat was 2010. In 2011 vond ik huisvesting maar mijn huur is grandioos hoog voor een kamer in onderhuur. Alle betalingen die werden opgeschort worden nu oopk van mijn uitkering ingehouden en omdat ik same woon met iemand is de basis uitkering veel lager. Vand 420 in de maand willen ze nog 160 euro korten vanwege het niet betaalde ziekenfonds. Maar omdat ik ook al een bewindvoerder heb blijft er vcolgens de bewindvoerder veel te weinig over om l;effgeld te betalen voor mijn boodschappen. Pro Persona het AZT Team weet ook de oplossing niet maar ik heb het idee dat in Arnhem niet alle regels worden toegepast die het normbnedrag verhogen vanwege de schulden. CVZis de laatste eisende partij in een lange rij van schuldeisers, maar daar voorziet mijn uitkering niet eens in want ik kom maandelijks op een minus bedrag uit wat technisch betekent dat ik voor Sociale Dienst geld moet meebrengen om te leven.

Wat er moet gebeuren aamn het systeem is dat er een automatische stop opp schuldaftrek van de uitkering moet kom en en ambtenaren die administratief de zaak begeleiden zullen moeten leren uitkijken aan de hand van specificaties om na te gaan of het zo wel allemaal klopt. Het is nu voorgekomen dat een individu die toch al armlastig is tot op het bot is uitgekleed.A whole New Orb from connected a different kind of Dreamweaver © Antoinette Meijrink

About machinemommy
Today I envision working further on the Windows experience... Impossible as my mission

Leave a Reply

