Earthgooglecharity

Wat was het schrikken in oktober 2008. Ik zat thuis aan de computer. Géén Internetverbinding!!!! Maar wel veel Photoshop 6 met die éénmalig machtige OEM die ik voor de goede orde van de Charity nu maar eens niet aan de grote Klok ga hangen. Die tijd is een beetje voorbij en eigenlijk vind ik voor de EarthGoogleCharity .org die moet ontstaan vanuit mijn en Miracleworx werk, dat ik die moet opeisen voor de .org. Om in het Wereldwijde Web die OEM met die speciale codering voor de Charity Exclusief te gelde te kunnen maken in een vernieuwde Commerciele Versie, die voor zoiets als
€ 25,00 over de toonbank moet kunnen komen.

Wie en wat heb ik daar voor nodig????

Da’s een vraag van jewelste, want ik zou voor het goed van de nieuwe stichting op zijn minst Hans Wiegel en Ruud Lubbers in het bestuur willen. Ik zelf wil me ten volle kunnen voorbereiden op het werken voor die stichting in allerlei ontwerpzaken, waar ik mezelf in heb geschoold vanaf het moment dat ik voor het eerst online ging hier in Arnhem.
Natuurlijk wil ik graag gratis voor de stichting blijven werken in de liefdadigheid, maar zoals die dingen nu eenmaal zijn gegaan in Nederland, is dat een debacle van jewel;ste geworden, waarbij Jan en Alleman in Industry, Zaken en Bestuur zich zaken heeft toegeeigend die ik exclusief als liefdadigheid beschouw van EarthGoogleCharity en die ten volle ophet conto van mijn alter ego Lady Alma of Avalon toegeschreven kunnen worden, en dat is nu eenmaal een formidabel iemand op het Internationale WEB.

Dus Bestuurders en Zakelijke Wereld + Industry, bereid u maar vast voor op een ongelijke strijd van een individu die groter is dan de Nederlandse Zaken Werel;d bij elkaar.
Zelfs Microsoft nederland en IBM Nederland zijn dwergjes bij de belangen van World Wide……

Ga daar maar rekening mee houden, want Community Guidelines U.S.A. gekoppeld aan Google NL vallen onder mijn persoonlijke voogdij voor U.S.A. en Nederland. zogegezegd.

Kijken jullie dus maar uit van wie je nog meer via SSL Protocol Jat. Vanaf 1 Januari 2011 a.s. Is het voor dwe Providers uit met de IPv6 jatwerk pret.

G d’r maar aanstaan wanneer je rokende restje van een CPU processor de business in vuur en vlam en uit de markt zet.

About machinemommy
Today I envision working further on the Windows experience... Impossible as my mission

Leave a Reply

