So what’s up next???? nummer 2

OK dan… het vorige artikel in het Engels is nog niet aan vertaling toe, maar voor de goede orde zal het Google Chrome vandaag heus wel duidelijk zijn geworden dat het menens is.
Om een en ander te verduidelijken, in februari 1989 verscheen er voor mijn ogen op Ceintuurbaan hoek Amsteldijk in Amsterdam ineens F 6.000.000,00 terwijl ik op de hoogte was van het feit dat er hooguit F 25,00 op kon staan. Ach je weet hoe dat gaat…. 1 Keer knipperen met je ogen en dan is het ook weg.
In 2007 in April van dat jaar toen ik dus al weer 18 jaar in Nederland woonde, gebeurde er weer iets ongebruikelijks, maar nu met de automatische overschrijving van mijn Anw uitkering die van de SVB in Nijmegen moest komen. Die kwam namelijk helemaal niet. Het duurde ongeveer tot de 25 of 26e eer ik er met bankmedewerker Charlie een oplossing voor een algeheel optredende storing in het bankverkeer kon verhelpen na sluitingstijd van de bank.

In feite was het een fluitje van een cent voor mij en tot vandaag kon ik er helemaal niets mee, totdat ik me realiseerde dat er wel degelijk een logische verklaring is voor de hallucinatie van 6 miljoen…. OK… Let wel ik pers niemand af, bega geen overtreding, ik kom slechts via de onderstroom mijn rechtens toekomende beloning opeisen voor het pies paaltje zijn van Nederland in de Wereld van het oh, zo grote Internet waar .NL niet eens in kan komen zonder mijn officiële toestemming en die heeft Nederland Niet…..
Met het bedrag van € 6.000.000,00 kan ik tenminste beginnen met het Stront van Justitie, Volkshuisvesting en provincie Gelderland aan de Arnhemse Knikker op te ruimen. Zowaar ik hier zit als Antoinette Louise Maria Agnes Meijrink….. beste studente in 1992 – 1993 die in 5 jaar bestaan van de opleiding Centrum Vakopleiding voor de administratieve beroepen afkwam…. Na mijn afstuderen kon men sluiten, want doel was door mij en met mij bereikt, alleen zonder mij geëxploiteert….. Wringt daar een Schoen???? Jammer Sinterklaas is net weg…..Alle zakken worden bij deze nagestuurd in Baal’s naam wel te verstaan waar de Nicolaas Cult vandaan komt hier in Arnhem…..

Voorts kan het Systeem van SNS op eigen houtje die 6 miljoen overschrijven naar 95 48 04 805 wat mijn Spaarrekening is en daarna ziek ik wel wat ik er mee ga doen…. belangstellenden kunnen het Engelse artikel nalezen op de mogelijke doelen die ik ermee heb.

In eerste Instantie boek ik een suite in Haarhuis gedurende 1 jaar en betaal op voorshands Logies en ontbijt zodat ik een dak boven mijn hoofd heb om een leven te beginnen wat niet in de eerste plaats alleen aan Provincie Gelderlandse Ambtenaren en frauderende ambtenaren van Justitie toebehoort en evenmin kan worden tegengewerkt door Microsoft Nederland anders zouden ze wensen dat ze per 3 januari 2009 er inderdaad de rbui aan hadden gegeven.

About machinemommy
Today I envision working further on the Windows experience... Impossible as my mission

Leave a Reply

