De Nederlandse Versie

Het leven valt steeds harder tegen aan het daklozen front. Ja je leest het goed, jullie eigen Lady Alma of Avalon, is verkast naar de  weghelft van opgejaagd wild buiten jachtseizoen.
 
Al is het nog niet te laat voor Kanton Arnhem om tot inkeer te komen met betrekking op onafhankelijke gevoerde verdediging binnen de parameters van ons Juridisch bestel. Ik hamer er niet vaak op, maar de schuld die de Nederlandse Staat op zich laat liggen vanuit mijn opleidingstijd in 1993, laat zich inmiddels namelijk aanzien voor een grotere lepel in ieders pappot, dan Regeringsafdelingen op zichzelf niet bij elkaar kunen cijferen naar het zich laat aanzien bij voortduring van de misselijkste strijd om een A4tje die al sinds 16 jaar eerst over de nederlandse bevolking is uitgesmeerd geworden, waarna de Weleldbevolking  aan het Nederlandse etiket van Armageddon Politiek mocht ruiken.
 
Heerlijk toch zo’n macht te hebben, dat er geen Planeet nog 3000 jaar van kan worden.
Ik ben het niet zo gewenste lootje van Lotus en dat is dan jammer voor de meute Nederlandse naar Gristelijke maatstaf  ondermaatse haring.
De Spirit Van Computer is een Onafhankelijkheidszaak, die nederland  op zijn buik mag schrijven. Er ligggen al jaren geheime voorstellen die njiet in dossiers kwamen, omdat ze publiekelijk inde Medfia werden gepubliceerd, om Internet een éigen’monetaire inbreng te laten verzoprgen op basis van de Stream gegevens, waar nietmand met zijn Industry toegang kreeg.
Ik heb ook geen medicijnen voor mijn  Astma meer moet jet weten, wannneert ik van bovenaf kapot moiet, kan ik van onderaf alleen hun hele systeem maar neerhalen toch?
 
 
 

About machinemommy
Today I envision working further on the Windows experience... Impossible as my mission

Leave a Reply

