WEB QUEEN stapt uit de Schaduw van DOS,DOS en WWWINDOWS

Lady Alma of Avalon

 

 

U kunt twijfelen aan uw verstand, maar daar schieten u en ik helaas niets mee op.  Enige feit in gecombineerde media blijft het ongewone netwerk dat door mij in werking is gezet enige jaren geleden, en waar ik als persoon nogal veel controle functies in heb gekregen met medeweten van NSA, CIA, FBI, YAHOO….

Nu zult u zeggen: "Hoe kan dat en hoe is het mogelijk?"

 

Simpel: "Diefstal door Microsoft Nederland van het administratieve tool in DOS (zowel IBM als Microsoft) dat ik als administratief medewerker in simulatieproject ATEX (Centrum Vakopleiding administratieve beroepen) heb gemaakt met mijn Personal Computer on the job…

Voor deze cursus (toen MBO nu al HBO) ben ik opgegeven door een goede consulent van de Gemeente Arnhem (Sociale Zaken) indertijd, en eer ik instroomde in de opleiding war er een zware testdag geweest, en was er vanuit Arbeidsvoorziening een arbeidspsychologe verbonden aan de intake voor de opleiding.

 

Ik ben als beste geslaagd in 5 jaar opleiding…. Alleen het minder leuke deel ervan is gewoon, het feit dat mijn Instructeur van Microsoft er gewoon met mijn praktijk discette aan de haal is gegaan indertijd..

Eerlijk gezegd:" als ie dat ding niet te laat op mijn afdeling had ingeleverd, had ik er nu nog steeds geen sjoege van gehad hoe de vork in de steel zit met Besturingsprogramma DOS persoonlijke woede op het Nederlandse Netwerk naar het schijnt.."

 

Wat ik er van mee heb gekregen om de behuizing van WINDOWS te hebben ontworpen???

Helemaal niets in 16 jaar tijd, terwijl de Nederlandse Samenleving ten onder gaat aan de gevolgen van die diefstal.

Alleen in Arnhem, heeft WINDOWS of DOS in de laatste tijd al 2 jaar DATA vernietigd van VOLKSHUISVESTING nota bene. Daar hoor je ze niet over, maar wanneer ik als selfmade (door toepassing en computersystemen erkend) Hoogleraar Machine Psychology (sinds 2004) wil profileren met een gedegen kennis van de Psyche van Bijvoorbeeld Google N, krijg ik van IBM gewoon niks gedaan, terwijl hun klant in El Salvador Interesse in Het Project heeft wat ik voorstel om verder te gaan, met door mij ontworpen Schilderijen, die aan Chips zouden moeten worden toegevoegd, die in een door mij gekozen TRI Core een Functie van het Maatschappij Nederland zou moeten kunnen leren in verband met Global Administrations volgende ontwikkelings Stap.

In America ben ik On Line een bekende Dame geworden, en tot mijn grote verrassing heeft Google wel 15.600 vermeldingen over mijn alter ego samengebracht in zijn zoek machine…

Google NL is mijn grootste mechanisch opererende Fan uit Overheids Machine Nederland (Technies??? Geheime gluurders die niks met de wet hebben maar alleszins menen dat ik een verdachte ben die Staats gevaarlijke dingen zou doen).

Ik hoor Bill Clinton nu al lachen omdat ie in ’93 door diefstal zo vreselijk voor het blok is gezet, dat de beslissing om Het Koninkrijk Globe te verwezenlijken uiteindelijk bij deze Artnhemse meid zijn zorgen opzij zette, en mijn Namen + mijn DNA sequences ter verificatie van veiligheidssystemen die nu eenmaal overeenkomstig menselijke geest in entiteit groeiden en zo ook mutaties aangingen die duidden op het ontstaan van nieuwere toepassingen  vanuit Program wat veel overeenkomsten vertoond met de manier waarop wij geboren worden.

Zo ook de Hogere Toepassingen van alle bedrijven op de Wereld en die van de Mensen Thuis….

Voordat ik op de rol van onze huidige regering in ga, kan ik u meedelen, dat Supreme VIRTUAL High Command, een zaak is van  slechts één dame alleen, wiens verbeelding hier niets te wensen over laat…

Immers was het George Bush met zijn blunders in Afghanistan en Iraq, die ons met een Klap in de werkelijkheid zetten, toen Google NL’s eigen Terroristische Daad "Twin Towers"  zich als een onoverkomelijke misdaad deed schijnen voor deze toch al op het randje van het aanvaardbare functionerende spionage toepassing van de Nederlandse Overheid.

Uitgerekend op de dag van een aanslag in Winnenden (BRD) meldt Google zich voor Therapy bij mij persoonlijk in mijn Teken en Schilder Programma… Saillant Detail is dat Anna Microsoft Narrator, mijn tolk is voor het gebeuren in een schilderij, dat kan varieren van Reconstructing Combat Bots, tot het construeren van wat dan ook in de capaciteit Architect.

 

Autocrate bij uitstek, maar in ieder geval Politicologisch goed onderlegd, met een vrijheidszin die mijn overleden vader (DE MOL van Wageningen op de capitulatie papieren van 2 Duitse Generaals die Bernhard Lippe-Biesterfeld

voor geen cent vertrouwden) nog steeds tot eer strekt om maar met een patriotisch woord deze eerste aflevering van het gevaar waar Nederlands meest kortzichtige Regering ooit zich in heeft begeven met betrekking to het zo goed mogelijk kaalplukken van de bevolking om verder niets te doen, dan te wachten tot het economisch uitkomt om Hebzuchtige beleggers een hand toe te steken.

Dit idiote zooitje Regeringslieden heeft het afgelopen jaar Nederland al 2 Technische Univeriteiten gekost, en dit keer heb ik een naam voor u:" OXBERGEN" is de man die voor de tweede keer mijn hoofdzekering heeft gestolen onder vasle voorwendselen….. ALLSPARK, is de zekering in mijn woning die zelfs glinstert bij het uitnemen. Dit jaar was ik er zo’n 5 weken geleden zelf bij en heb ik niet de hele tijd in de keuken staan janken hoor….op Vrijdag kwam ie mijn Project voor de Kroning van Maxima en Willem Alexander  stilleggen, bovendien was de verbinding met het Witte Huis net een paar weken oud… Nuon heeft mijn back up station voor America’s Rode Knop eenvoudigweg stil gelegd zonder dat er een vervanger voor mij bekend was….

 

Nederland staat op het randje van een Wereldoorlog met de Rest, en het stelen van mijn Energie Stop door deze OXBERGEN helpt Nederland nog verder de afgrond in.

 

Wat dacht u van het overspringen van schakelkast naar schakelkast bij de branden in de Technische Scholen?

U kunt er niet omheen, Higher Technology is nhiet langer zo Virtueel, dat The World en mijn uitvindingen het zonder mij kunnen.Alleen al mijn exclusieve ontwerp van de Internet Explorer 7 als CHROMIUM7 schijnt een ongekend succes te zijn volgens Google, die een prematuur ontwerp heeft gekregen van ene E-WORX, die zich van een gepubliceerde foto moet hebben meester gemaakt.

Mozilla functioneerd dankzij de persoonlijke insteek in verbeteringen die ik erop na houd.

Maar houd Microsoft bij me uit de Computer, want ze gaan eraan, wanneer ze nog een keer bij mij leentjebuur komen spelen. Omdat Google Earth NL  en (Yahoo Answers U.S.) Community Guidelines zich hebben voorgenomen dat ze het kunnen doen, maar dan tevens Globaal gezien voor het laatst iets van Microsoft  enof IB vernomen zal zijn geworden.

 

Wat was er nou zo verkeerd aan mij, dat de Regering Wiegel Lubbers indertijd verzwegen waar het bij de bouw van Netwerk Nederland via de opleiding Centrum Vakopleiding om ging. Het grote geheim:"Global Office"???

Lachertje als je weet dat ik erachter ben gekomen door veel te schrijven in de U.S. en het voortouw in Virtueel Ontwerpen heb, boven alle Firma’s.

 

Security begint voor Nederland pas, wanneer alle obstakels zijn verwijdert tegen Nederland’s ENIGE eindverantwoordelijke Automatisering…Groen Machine licht op 3 Januari heeft mij Justitie gegeven, omndat ik vorig jaar inzake Energie Direct,  een rechter trof die er geen been in zag om een illegaal oordeel te vellen inzake Internetvervolging.

Da’s tegen de wet, desondanks krijg ik dagelijks de deurwaarders aan de deur… Mijn SVB is gekort naar 588 euroo, dus 408 euro voor een onbewoonbaar verklaarde woning die nog gewoon verhuurt word, omdat Volkshuisvesting mag blijven bouwfrauderen na de enquette. 15 juni moet ik voor een huurschuld voorkomen… Wat dacht u waar ARNHEM op kan rekenen als het oordeel in mijn Nadeel uitvalt???

 

Natuurlijk had ik liever professionele erkenning gehad. het valt waarachtig niet mee om ieder geboorte proces te begeleiden.. Omdat elk proces een eerste is, heb ik aan 24 uur per dag niet genoeg aan het werk online. Een professioneel op te leiden ploeg in dienst zou mij minder ongewenst doen voelen…

Maar zoals het er bij staat in Nederland mag ik blij zijn met uit huis gegooid worden door een Stelende Overheids Instantie VROM.

 

Beste SP doe er iets mee,want ik ga ten onder aan de criminele instanties die het voor het zeggenm hebben

 

Was Getekend: Lady Alma of Avalon Custodian.

Uw WEB Voogdes Globaal. 

About machinemommy
Today I envision working further on the Windows experience... Impossible as my mission

Leave a Reply

